2011-07-20
 16:34:51

Min A <3

Nya soffor på ingång,och jag är så glad att jag kan spricka,ja inte kommer sofforna komma nu exakt men till sommarens slut så kommer dom :D
De kommer bli sååå fint!!

Jag har haft knappa två dagar ledigt,iallefall fått sova två nätter i vår säng:)
Men nu är det dags för två jobbnätter,de sista innan semester:)
Har varit hos Fröken Doktor!
EKG och en massa prover,får se vad som visar sig!

Och ja just det,plockade bort en alldeles förfärligt äcklig fästing ifrån lilla frökens nacke!Blä!!
Tvättade rent,och ska hålla koll!



Tack Älskling för att du gör mig till världens lyckligaste! <3

Nu dags att laga mat och sen bada små smutsiga barn!

Saknar Fröken J  <3 Men henne går det alldeles tydligt ingen nöd på ;-)


Jenny Lindström

ÅÅÅÅÅHHHH vad jag har saknat din blogg!!! har inte läst den på jättelänge!

Hoppas allt är bra med er!!

Tusen kramar till dig!!



PUBLICERAT: 2011-07-22, 23:23:05 | URL: http://avigt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: