2011-07-25
 17:57:13

Lilla fröken`s födelsedag och balkongfix :)

Fick sovmorgon,eller snarare lång morgonmys i sängen med mina <3 imorse...

Har varit iväg och köpt Lilla Fröken`s sista present,fick åka till Toy`s R us för att hitta just det jag sökte,tur att man har en snäll svärmor,när kärleken är iväg ;-)
Sprang in på Rusta för att köpa dricka till korven som barnen fick till lunch,få tre st festisar till priset av en uanför,verkar dumdristigt att inte köpa därinne då tycker jag ;-) hehe...

Sprang förbi "sånadära" plastmattor på rea som man kan ha på balkongen,så två sådana fick slinka ner också:) Löjligt billiga!! Köpte rengörings servetter också,perfekta att torka av små handavtryck och liknande med!
Lilla Fröken kommer få en trehjuling med handtag så vi kan "skjutsa" henne & en docka med alla möjliga tillbehör & så en fin "Lilla Anna" ni vet Långa Farbrorn och Lilla Anna? Ryggsäck som hon kan ha nu när det är dags för henne att börja på Myrorna till hösten:)
De räcker så tycker vi...
De var dockan jag letade efter,den har vissa krav,man måste kunna använda napp till den och vara lite mjuk i kroppen:)
Men jag fann den och hon kommer säkert tycka om den!


Vi har lekt i parken också..igår var vi iväg till en annan park med S & hennes barn...
Hon & jag har ju en del gemensamma intressen av sjukligt slag ;-) Så de tär alltid lika trevligt att prata med henne ;-) Parken var väldigt rolig också,fanns minivarianter till Vår Mini där <3

Fikade en snabbis hemma hos våra nyhemkomna grannar också!


Nu är de snart dags för middag,sen ska barnen i duschen..och jag ska slå in paket när alla barn sover!
Dammsuga och skura av golven också...Önskar lite sol så jag kan sitta på vår nya fixade balkong och njuta lite ;-) Men de får nog ske en annan dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: