2011-07-11
 08:37:58

Ledigt:)

Ledig till Fredag och det känns underbart!
Helgen har bestått av lek i parken,bad,vattenkrig och så lite fixande hemma...

Nu i veckan blir det ännu mera bad & lek..Längtar till semestern:)
Packa bilen och sen åka iväg!Tycker det är såå mysigt...
Vi hade bokat Ullared en dag ;-) Eller jag hade & så skulle A hitta på ngt med barnen under tiden...
Tänk så nära har jag aldrig varit en sådan resa,men ack så snabbt den försvann eller ska vi säga blev flyttad :D
Till hösten eller sensommaren :( Men vad gör det egentligen!


Har inhandlat en till tvättställning,jo de behövs tydligen när man är 6 personer i familjen,när man har bäddat rent eller när handdukar används ;-)
Toppen egentligen för nu kan man tömma tvättkorgen varje dag också,har smått fobi för en tvättkorg med tvätt i hehe...
Barnen har kommit in i semesterlunk också,är glad att jag valde att jobba natt och att de får vara hemma så mycket trots att jag jobbar än!
Mini har nog slutat sova middag,hon var sjuk på fredag & lördagen i feber och då sov hon,men igår sov hon ingenting!


Ska kanske starta dagen..Saknar mitt <3 men bara två veckor sen är vi lediga tillsammans:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: