2011-07-15
 17:01:16

Hjärtat sitter utanpå....

Tanken var att jag skulle haft ett par timmar på egen hand denna dag men så blev inte fallet,
en knapp halvtimme efter att barnen lämnades imorse så ringer dagmamman och meddelar att Lilla Fröken gjort sig illa,självklart munnen/läppen....

Så fick kasta på mig lite kläder och åka dit,jovisst var de ett ordentligt jack/glipa i läppen och en ordentlig fläskläpp såklart,säkrast var att få de undersökt hos en läkare...

Fick de undersökt,men inget som gick att sys och inne i munnen såg de fint ut...
Så vi åkte hem igen och tog de lugnt på förmiddagen ville inte riskera att hon skulle slå i munnen igen :S
har varit ute nu på eftermiddagen,med hjärtat utanpå ungefär...
Såklart fick hon sand i som jag fått tvätta av..

Dags för middag snart och alla kvässlbestyr,sen ska jag bege mig mot jobbet för tre nätters arbete...Bör tilläggas att jag klev upp 6 imorse...Kommer sova gott imorgon när jag kommer hem...

Semesternplanerna har blivit upp och ner,men jag tror vi har lyckats löst de mesta nu,man blir bara så matt när saker skall krångla!

Göra nytta då kanske?En dans med snabeldraken och rulle drulle tvättmaskin ska få jobba med!!

Saknar min Stora Fröken som är hos sin mormor en vecka <3 Där har hon det bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: