2011-07-23
 09:44:57

Gräsänka...

Ja,jag börjar semestern med att bli gräsänka ;-)
Men det går ingen nöd på oss:) Tråkigt väder bara!

Funderar på vad dagen kan erbjuda?
Allra helst skulle jag vilja ligga i en skön stol och läsa en bok hela dagen,men det går nog inte mina barn med på ;-)

Sista natten på jobbet var det full rulle hela natten...Så när jag slutade var jag mer än färdig,de var väldigt skönt att få lägga sig i sängen den morgonen ;-)

Vår Fröken J är hemma igen <3 Fått krama och mysa:) Hon har fått skött om en egen liten häst hos sin mormor,och de var höjdpunkten för henne,nu pratar hon om att börja rida ;-)

Och funderar på om inga besked,är bra besked?Eller vad ska man tro?


Ska ge barnen kläder och sedan fundera på vad vi ska hitta på!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: