2011-01-20
 17:03:59

Utan barnvagn...

Lagar mat:) Pasta Carbonara med sallad!! Enkelt & gott!!

Inksolningen idag gick toppen,lämnade henne på gympan & kom tebax efter att de ätit lunch...Hon hade haft de jätteroligt!!Jamen de här går ju bra nu!!

Jag själv tog en promenad till Kvantum & handlade blöjor..Sen satte jag mig med en bok & fikade..I min ensamhet..Herregud vad skönt det var!!
Sen råkade visst en inredningsgrej slinka med hem:) Blev fint i fönstret...

Den här boken då...Den fick mig nog att tappa hakan flera gånger om..Det går inte att beskriva,men jag är fast!!
Min vän L fick besök av magsjuka,och då vill jag inte ha nån date ;-)

Hämtade små trollen,Lill-fia vart glad över att se sin mamma:) Skönt ;-)
Sen till skolan & hämtade Fröken J..Hon var på sitt allra trevligaste 6-års humör!!
Hallå vem tog min dotter?? :D

Tog en promenad nere vid ån & runt...De lekte lite här & var..Och Lill-fia fick sova sin skönhets sömn!

Ja,sen har vi skrotat härhemma..vikt tvätt,tvättat..Plockat..Läst läxa med Herr T..Min underbara unge!!
Sjutton vad han gör sin mamma stolt!
Hans läsning..Och matte huvudet!! Han är otrolig:) matte huvudet vet jag inte var han har ärvt det ;-)



Barnen & Mamman ska hoppa i duschen efter middagen...
Sen blir de mys till barnprogram,välling,tandborstning & sånt..Sen bokläsning...
Båda skolbarnen lånar ju böcker på biblioteket & dessa läser vi nu:)

Nu börjar maten bli klar..Nu ska jag sätta barnen i arbete:) Duka & skära grönsaker!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: