2011-01-31
 17:28:19

Underskrift....

Vi hämtade Fröken J i skolan,Lill-fia fick sova sin tupplur och så lekte vi i parken!:)
Fick sällskap av solen även idag!Härligt!!Man blir så glad av solen!

Hämtade ut gardinerna jag beställde & som har tagit tid & evighet för att få :S

Fortsatte leka i parken efter att vi hämtat dom & mött upp Herr T..Nu fick även Lill-fia vara med:)

Ja,och så var vi iväg en väldigt snabb stund & skrev under min anställning :D UNDERBART!!


Lagar Stora Pastasnäckor med Bacon,röd paprika,champinjoner,grädde & parmesan...Och en sallad till förstås!!
Är såå hungrig!!
Skridskorna får vänta,Herr T behöver dom ändå inte förrän på Fredag,idag måste jag däremot ner till läskiga källaren & hämta upp ett par saker!Jag ogillar verkligen källaren!!


Jag har ett annat projekt härhemma som jag ska leta inspiration till!
Och imorgon är de barnfri förmiddag härhemma,då ska jag ysselsätta mig med en av mina favoritsaker städa utan små banrfötter eller barn som fiskar i skurhinken ;-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: