2011-01-23
 15:20:59

Soliga Söndag :)

Vilken härlig energi solen ger!!
Det känns att solen inte har varit framme särkilt mycket..För man verkligen sveper solen när den nu tittar fram:)

Imorse fick pappan i familjen sovmorgon för en gångs skull ;-)
Jag & Lill-fia satte oss i vardagrummet med tcäke & Bompa:D
Sen kom en efter en av de andra trollen!

Dukade fram frukost & gjorde iordning barnen för dagen!

Vi stökade inne lite på förmiddagen,gjorde tidig lunch & sen begav vi oss ut...
Lill-fia fick sova sin sklnhetsömn ute & barnen lekte i parken & snöhögar...
Sen fick lill-fia leka hon med när hon vaknade...Vi var ute bra många timmar..Så härligt i solen..Man kan ju inte bli annat än glad & lite hopp om vår!

Sitter här & funderar på om jag ska ta tag i ommöbleringen av T`s rum...
Sen ska vi läsa läxa igen,laga middag & barnen skall duscha..Och veckan skall förberedas...

Imorgon fyller vår fina Prinsessa år!!Tänk vad tiden har gått..Hon blir 7 år!!
Helt otroligt...
Hon ser verkligen fram emot sin födelsedag,med paket & frukost på sängen..Hon har lovat dagen till ära att inte stiga upp innan sex ;-)
Talade om för henne att de kan bli lite svårt att hinna före henne när hon vaknar så tidigt :D
"Jag kan låtsas sova som Lotta,jag lovar!!"
Haha....
Tror hon kommer bli riktigt glad för sina paket,hon kommer få ett paket som hon önskar sig riktigt mycket!!

Sen imorgon blir det födelsedagsfika för familjen & släkt...
Jag ska göra en tårta som Prinsessan bestämt!!!

Nej ska nog dricka upp latten & sen ordna Herr T´s rum...


En tanke till min syster <3 Finns här för dig,och hoppas att allt går bra..Älskar dig!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: