2011-01-02
 00:22:44

Mitt i Natten..

Alla sover djupt förutom jag ;)
Fastnade framför filmen "Allt för min syster"  Den filmen är så fantastiskt bra!!!

Innan tittade vi på filmen Narnia,finns väl fler har jag förstått;) Så barnen fick ännu en sen uppekväll,inte Lill-fia hon somnade efter 21 men de andra trollen!Lördagsgodis eftersom det är lördag!

Det blev ingen pulkabacke idag,utan vi åkte till Barnens djungel istället...
Lekte,busade m.m i mer än 4 timmar...Åt lunch också! Min vän E & hennes killar var med också,hade en toppendag & barnen var mer än nöjda:) Bra ställe att verkligen kunna leka av sig,även de små som inte så lätt plumsar runt i snön,speciellt inte efter nattens snöfall ;)

Kom hem till en glad Man som fått sova ngr timmar efter nattens & förmiddagens arbete:) Jag & barnen pysslade lite med allt möjligt medans A lagade mat...Skinksås med parmesan&vitlök & pasta,grönsakstavar!

Barnen fick duscha igen efter dagens gympapass & sen så mysstund:)


Det värmer att se barnen glada & lyckliga!
 Jag & A pratade om det ikväll....Hur lyckligt lottade vi är som får dela livet med dessa fyra fantastiska barn <3 <3

Jag ser fram emot ännu ett år med de jag älskar högst!

Imorgon ska vi iväg & handla...Lite inför dagmamma starten för Lill-fia & sen behöver barnen ngr småting..
Skulle behöva hitta byxor till Fröken J...De finns gott om  tights & så men byxor verkar jag inte finna ngr?

Ska nog hoppa i säng nu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: