2011-01-19
 15:40:57

Länge sen nu.....

<3 Du fattas mig <3



Har visst inte skrivit på några dagar nu!
I fredags hade vi fredagsmys & åt god mat...
I Lördags var min vän E & hennes killar här på lunch&lekdejt:)
Barnen röjde här hemma ett par timmar,sen tog vi en sväng i centrum & promenad hem.
I söndags gjorde vi storgenomgång härhemma,rensade ut,plockade om m.m m.m...


Och så i Måndags var det dags för inskolning av Lill-fia..Jag avslutade min sista mammaledighet någonsin ;-)
Och vår bebis blev stor:)
Det gick - Lite "sämre" än väntat!vi har en tjej med skinn på näsan,och trodde att detta skulle hon tycka var jätteroligt,men tvärtom!! Hon klängde i min famn mest hela tiden...Släppte mig inte för en sekund,och grät hejdlöst så fort ett av de andra barnen tittade på henne!
Klump i magen infann sig genast...Och Herr J tyckte " Mamma gå hem med Mini,hon vill vara hemma med dig" Söt ungen!!han vill inte att hans lilla syster ska vara ledsen.

igår gick det lite bättre,hon har fortfarande stenkoll på mig men kunde leka lite...Sista halvtimmen så lekte honmbara visade mig nån leksak men höll inte koll..

Så idag provade vi med att säga hej då,och så gick jag på en promenad på 20 min...
Hon gjorde inte nån direkt sak över det,för de serverades frukt samtidigt ;-)
Hon hade fårgat efter mig men vart inte ledsen...
Men nu håller hon däremot koll på mig ;-)

Vi lunchade när vi hämtat Fröken J,för Lill-fia somnar på stört när vi kliver ut utanför huset;-)
har haft centrumhäng varje dag efter inskolningen..För det är för liten stund att gå hem på & speciellt när Lill-fia sover...

Köpte en jacka,pyjamas,strumpbyxor & uppdaterade mitt smink lite:)Allt på rea förutom pudret;-)

Sen har vi bara strosat runt lite!
Imorgon ska hon lämnas för lunch & då ska jag vara smakråd åt min vän L som vi även åt lunch med idag!!

Ja,sen har väl de varit som vanligt..jag har fått passa en jäkla massa bussar för att hinna mellan alla platser & i tid,städat,tvättat & lagat mat,läst läxor m.m...

Åh ja just det!! Vigselringen är funnen,den är så fantastisk perfekt,underbar...Ja jag är kär...När jag provade den så ville jag aldrig ta av mig den igen!!! Hur kan man bli så handlöst förälskad i en ring?:D

Och de här med inskolningen,vår dagmamma är verkligen en underbar sådan..vi delar samma intresse för inredning så vi har haft trevliga samtal,speciellt ang deras planer om renovering..åhhh vad jag vill vara med på ett hörn!!

Skulle vilja skriva om en annan sak,men jag låter nog bli:)
Men ren & hel är ett motto inte alla verkar vara så noga med USCH!!

Ja,dagarna rullar på...
Vi planerar fritidsaktiviteter för barnen..Fröken J vill dansa..och killarna skall få börja med en annan sak!

De gäller att ha logistik planering i en barnfamilj:)

Ska förbereda maten nu..Idag serveras de köttfärsås med pasta,ska prova att tillföra lite av oxsvanssoppa,har hört att de ska vara gott,värt att prova i allefall!!!


A : Du är mitt livs kärlek,tack för att du gör mig till världens lyckligaste!!Du är bäst min blivande man!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: