2011-01-27
 15:19:45

Kallt som attan men solen skiner :)

Då var denna vecka snart till sin ände...
Dagarna hos Dagmamman går bra,Lill-fia trivs som fisken i vattnet!
Hon blir lite ledsen när man lämnar,men det går över två sekunder senare.Skönt!!

Jag var och skrev in på på Bilskolan i veckan & tömde även körkorts grisen ;-)
Eller nästan i allefall :D

Idag var jag på jobbintervju..Som gick toppen:D Jag fick det!! Det vart jag väldigt glad för.

Får se hur schemat läggs!

Annars då?Fick trevligt buss sällskap,mer än bara snack på FB om man säger så ;-)

Barnen har gått i skola/dagmamma.
Herr T fick vara hemma ifrån skolan idag för han har haft ont i magen större delen av natten..BÅde han & Mamman i huset var en aning möra när klockan ringde imorse efter knappa två timmars sömn..
Jag har tagit de lugnt?! På dagarna när Barnen varit iväg,fixat&donat i lugn & ro..
Tog en lunch med min vän L & det var inte igår vi åt en lunch utan barn...

Solen skiner idag,Underbart!!
MEN...va sjutton fönstrena? :S Jag har putsat fönster i minusgrader,resultatet vart väl sisådär men det struntar jag i för de blev bra mycket bättre än innan Haha.
SKickade iväg paket till min syster häromdagen:-)Jag ska ju bli moster inom snar framtid:D,köpte tre amningsbehåar till henne & lite andra bebis saker!Hoppas paketet kommer fram idag...Hon fick nya dvd-hyllor från IKEA oxå av oss..Fina Lilla Syster <3


Jag ska egentligen inte uttala mig,MEN igår var det mer än en som fick sina fiskar varma!
Att man skall behöva tala om för vuxna människor hur man beter sig mot sina medmänniskor..Pinsamt!
När man dessutom HOTAR andra för att få sin vilja igenom...
Ja,jag ska inget mer säga men ack så upprörd jag var...

Jag ska fundera på middag nu...En kock tillhands vore inte alltför tråkigt just nu:)
Sen är det duschen & fortsatt läxläsning för Herr T



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: