2011-01-07
 09:27:14

Jaha!!

Igår var jag & barnen iväg till Husdjursmässan!Barnen tyckte att det var riktigt roligt,Lill-fia hon fick en knäpp & spexade runt som aldrig förr...Haha:)

De större gick på Bio där med min vän L & hennes barn...Medans jag & de små besökte alla små klapphagar & så.
Barnen fick gör ansiktsmålning & såklart dessa ballonger :D
Ponnyridning & klappa ormar *ryser*...jag stod vackert utanför det området,dom ger mig rysningar av bara tanken :S

Tittade på kaninhoppning & Agility...Illrar & flera andra djur!
Åt lunch gjorde vi också:..
Vi gick flertal varv runt så barnen hann se allt & flera gånger om..
Förr när husdjursmässan var i sollentuna minns jag den som väldigt stor...Där i Kista var den inte SÅ stor att man inte hann med att se allt...
Vi hade en väldigt trevlig dag i allefall!!


Idag är det Fredag & barnen,ja våra stora hjärtan ska åka till sin pappa!
Vet inte riktigt när...
Vi har ätit frukost & nu ska barnen duscha...Lät dom "slippa" igårkväll för att de precis gjort ansiktsmålning:)
Packa väskan till dom!


Ja,och sen finns det alltid en massa annat att göra:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: