2011-01-25
 08:34:34

I mitt hjärta....

Fröken J`s födelsedag vart väldigt trevlig!
Gjorde pastasallad efter Damens önskemål & sedan glassbomb:)

Hon fick sitt Prinsess slott,en hel del tillbehör,kläder,örhängen & annat smått & gott:)

"Världens bästa födelsedag Mamma,du är min bästa Mamma" fick jag till svar när jag pussade & kramade henne god natt...
De orden värmer i en mammas hjärta...Som svämmar över av kärlek varje dag..Trots syskon gnabb,trots & busiga påhitt...ni är mitt liv & luften jag andas..Som jag älskar er...Ni gav livet en mening! <3

Bara planering av Frökens kalas för kompisar...Svägerskan blev beordrad lektant:D


Idag är det dags för Dagmamman för de små,medans jag ska förberedas för Vägarna!Detta ska bli spännande...A använder Morot...Varje dag får jag ett "pling pling " i Mailen med bilförslag ;-)

Så jaa...Får väl ta tag i det nu då hehe...

Bussen kallar..Brr...Bil är nog en bra sak ändå ;-)


Jenny Lindström

Vad roligt att dagen blev lyckad!!!

Passa på nu att ta det där körkortet! För det e de du menar va?!

Ha en fantastisk vecka!!

Kramar



PUBLICERAT: 2011-01-25, 18:56:49 | URL: http://avigt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: