2011-01-30
 17:12:33

Hur svårt kan det va? :)

Då var hela familjen samlad igen! Ordningen återställd:)
A var iväg & hämtade dom på förmiddagen..

Vi gick ut i parken & lekte med E & hennes killar..Fröken J var väldigt motstridig till utgång,men de släppte när vi väl kom ut ;-)
Solen sken & vi busade runt...Monster i ställningen & gungade,åkte stjärtlapp i lilla backen.
Härligt!!Och underbart med solen,kanske man fick lite färg på näsan?Önska går alltid.

Nu blir det Lady&Luffsen middag,sen ska barnen duscha & klippa naglar,göra rent i öronen m.m
Vi ska läsa läxa en gång till också..
Har barnens ytterkläder i maskinen & hoppas att de blir torra över natten...

Veckan är ganska uppbokad,måste förbi ngn sportaffär & leta upp ett par skridskor till Herr T,jag var alltför mycket optimist gällande hans från förra året...kanske vill han åka skidor istället?
De har farmor att låna ut,bra att ha en Farmor med resurser ;-)

Vitt,vitt,vitt vill jag ha...
Snart är A färdig bearbetad ;-)
Och jag har förälskat mig i en viss sorts matta...Så fina! Pappelina mattor..de har kommit i väldigt fina färger nu också...
Ska köra dubbel lektioner på bilskolan & få mitt schema på jobbet..*spännande*
Först får jag gå med en "handledare" för att lära mig deras rutiner & lära känna,men de kommer gå toppen!!
De där kan jag,de var även ett par av mina "gamla" gamlingar från min första praktik där,som jag kände igen.

Åh,ser fram emot att börja!


Nu börjar maten bli klar,dags för barnen att duka & skära grönsaker!!


<3 Snart kommer Moster`s plutt <3 Bebismys!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: