2011-01-12
 17:29:56

Haha -"Jag har två mammor..."

Dagen D idag för Herr J´s tand att dras ut :(
Han har slagit i den & den har gått av & börjat missfärgas..så då fick den dras...

Själva delen med de lugnande medlet är den komiska delen..Vi skrattade gott i väntrummet jag&lille man...

Han var ganska "väck" om man säger så ;-) Men de där gurglande skrattat & att han inte rikttigt fick ihop sina meningar gjorde att jag skrattade gott :) De onda i magen släppte för en stund...

Men så var det dags för dragningen...Jag fick kämpa för att inte gråta själv!
Fy & fasa för att behöva tvångshålla sitt barn som gråter&skriker...Man kan inte ens ta honom i famnen & trösta...

Han har varit ledsen/arg/trött/hungrig,ja allt möjligt hela eftermiddagen...
Det gör ont,han har varit påverkad av lugnandet...Som blåste hans balans totalt...
Och så får han inte äta...mer än flytande...
Så idag gjorde vi soppa som han & vi andra äter till middag...Stackars lilla prins <3

Men SÅ duktig...De känns att dra en tand...

Och så fick han såklart en leksak som plåster på såren! En "händige manny" verktygslåda..Som sjunger...
Den har gått varm :S


Ja så vår dag har varit rätt...tråkig?
Jag får kalla kårar av sånt här...Han har plågats nog i sitt liv...
Jag får ont i hjärtat & blir orolig av sånt här....
Han får alltid såna konstiga saker..


Ja nog om detta...Bröllopsplanerna är i full gång & jag har valt om i val av klänning...Nu skall den bara hittas eller jo den finns men lagerstatus är värre ;-) Kanske måste den beställas..

Färgtema är klart,brudbukett,kläder & dekoration...Gästlista & transport,smink,hår & fix av naglar!
Vad mer?
Jo andra detaljer till vigsel & middagen knåpas på de med!
maten är bestämd likaså dryck..
Musiken är delvis bestämd...Och vigsel löftena är skrivna :-)

Inbjudningarna knåpar jag på....Sen kommer vi till valet av festplats...Där står det still!!
Har jag sagt att det bara är 5 månader kvar tills Dagen D ??


Ja,sen står Fröken J`s födelsedag & kalas för kompisar på planering...Vart gör man av 25 barn + Fröken J liksom ;-) ??
Hyra lokal säger jag!! :-D
Min tjejmiddag skall också ordnas...25 års fest för fina C & så ska jag & svägerskan ha "vår dag" fylld med massa mys!!:-)
Sen tillkommer allt vardagliga hehe...Tur att man har anteckningsboken nära!

Nej nu är maten strax klar,rond två av läxor,dusch,städning av kök efter middag,dammsuga & ja en hel del till :-)

Herr J ska passas också...Han är fortsatt vinglig...Och gör mig smått orolig,milt talat är han inte lugn av sig!Såret har börjat om att blöda i omgångar...

Tjing!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: