2011-01-04
 08:35:14

Ett år äldre sådär över en natt bara :-)

Jaha då var man ett år äldre!? Känns ingenting alls...Man kanske skulle vilja känna de där pirrimagenpåfödelsedagen känslan som man gjorde när man var liten,men de försvinner med åren har jag märkt ;-)
Blir lite fika idag,inget märkvärdigt!
A skickade iväg mig på "spa" = 2 timmars massage igår!! Mitt i middagsstök & läggning! Härligt!

Det var två underbara timmar,mest underbart för min nacke som hon gick i attack mot;-)
Kommentarer som "Ojoj" "inte bra" "Förstår att du har haft ont" ...fick mig att förstå att de var lite knöligt!
Idag vaknade jag utan smärta i nacken & kom faktiskt ur sängen på egen hand:)

Det känns som att nackpartiet är uttänjt som att jag inte stått såhär rakryggad på evigheter:D Ja,jag är kort sagt väldigt glad att smärtan är borta!!  Tack min fina <3


Jag ska väl städa av här lite & göra lite gottis till fikat..Bjuda på lunch skulle jag visst också göra:)
Sen ska våra stora hjärtan få följa med syster yster hem:) Vi har försökt med en övernattniing i evigheter & nu gick den i lås:)


Ohh ja,jag hittade min klänning igår!! Nu ska man bara få tag i den också;-)


Nej fixa&dona var det...:)



*Om jag skulle önska mig något så skulle det vara ett samtal ifrån dig <3 "
-Grattis på födelsedagen Mormor`s hjärta...

Det är jobbiga tider nu innan årsdagen... 2 år utan dig älskade Mormor!!


Millan

Hej hej!

Ang din kommentar i min blogg:

Vi har testat hostmedicin och det funkade ju tyvärr inte på min karl, men tack ändå =(



PUBLICERAT: 2011-01-04, 10:56:00 | URL: http://millan1985.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: