2011-01-05
 09:37:13

Ännu mera Snöööööö....

Dagen igår var väldigt trevlig! Fick spendera dagen med dom allra bästa förutom A då som jobbade ;-)

Svägerskan & Kusinerna kom över först,då var vi ute tillsammans,besteg snöberg & hade lite snöbollskrig:D Lekte i översnöade parken & Lill-fia fick gunga..Inte lätt att gå i snö som är lika djup som hennes längd!

Efter ett par timmar ute gick vi in för ¨då var det kallt!! Barnen satte igång att leka & vi tog en Latte:)
Sen kom svärmor!
Åh,jag har väl den finaste grannen?!
Hon hade bakat så himla goda saker som hon slog in sååå fint att jag inte ville öppna,och så gott:)

Vi fikade & hade trevligt.
Det finns ju inget att fira längre när man är vuxen & dessutom har barn tycker jag...Dagen var precis så som jag ville ha den...
Fick fina presenter & spendera dagen med dom som står mig närmast <3

Våra stora hjärtan skulle följa med svägerskan&kusinerna hem & sova över medans Svärmor stannade till A kom hem:)

Idag är jag två barn mindre då, men ligan kommer nog snart.Får se vad vi hittar på..


Nu ska jag hoppa in i duschen i allefall....
Fortfarande ingen nackvärk...Det är sååå skönt att slippa smärtan:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: