2011-01-21
 17:11:04

Aha upplevelse....

Spenderade de barnfria timmarna hos Frissan!Skönt!!
Fick klippa en bra bit men de är alltid såå skönt!

Sen fick jag dagens & nog resten av mitt liv AHA upplevelse...
Jag vet inte vart jag ska börja,men detta är mäktigt & så otroligt...Märkligt?!
Finner inte rätt ord,men det jag vet är att jag ska använda mig utav det!:)
Jag är fast:)

Ikväll blir det Tacos till middag,barnen fick bestämma..Och sen fredagsmys med popcorn & Barda!

Dagen för Lill-fia hade gått toppen,hon hade somnat med "Nana" i famen på mindre än fyra min;-) trött tjej!

Tacos förberedelser var det!


Jenny Lindström

tusen kramar till dig och familjen!!

Hoppas ni får en underbar helg!!



PUBLICERAT: 2011-01-21, 23:12:02 | URL: http://avigt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: