2011-02-24
 18:26:19

Vart tar tiden vägen??

Nu har det gått ett par dagar,men tiden räcker inte riktigt till alla gånger ;-)

I måndags bestod dagen av att osva,hämta barn & allt det där vanliga!

I tisdags var jag & övningskörde,handlade lite & åt lunch med Malin!
Fick se bebismagen då oxå..Ombytta roller ;-)
Impuls shoppade en duk på vägen till bussen,som vart så fin härhemma med nya fräscha Vita tulpaner!
Likaså igår,då körde jag också..Handlade ett par böcker på bokrean,varav en som jag fastnade i :D
Så den åkte jag hem & la mig i soffan med & sträcktläste..Så var det med den!
Toppenbra bok,hemsk - Verkligen hemsk men så bra skriven!!

Hämtat barn,lagat mat,diskat,tvättat...Ja allt de där alldagliga...
Det går toppen med körningen i allefall,men jag är bra sugen på en viss annan sak :D
Men de får jag icke :( ;-)

Idag har jag storstädat,slagits med dammsugaren & hämtat mina troll...
Åt Wok till middag & sen fruktsallad till efterätt..Så gott!

Nästa vecka blir det Nattjobb hela veckan,så vår lilla resa blir inte av,men de går fler tåg :)
Vi kanske åker redan i helgen,alla barnen är hemma <3
Och då passar det bra!

Ja,nä nu ska trollen duscha,pyjamas,välling & bokläsning...

Våra älskade barn!!
Skulle aldrig klara mig utan er <3
Ni är vårt allt <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: