2011-02-07
 08:41:29

Vardagen....

Igår var det jobbdag,mellan 7-15 så jag klev upp vid 5.30 ;-)
Solen sken,och de var full fart på jobbet...

Var hemma till 15.15 & då gick jag & barnen ut i de fina vädret,busade i parken & gick en promenad..Härligt!!
Vid fem började de bli mörkt så ¨å gick vi in & lagade mat,duschade m.m..
Myste i soffan tills det var dags att hoppa i säng!

Ja,skolbarnen är i skolan & egentligen skulle jag vara ledig men fick jobb,så jag jobbar kväll,alltså 13-21 & då lämnas de små till 11...

Det blir att fixa lite härhemma,plocka ur diskmaskin,bädda & dammsuga av...Förbereda middag:)

Måste nog sätta fart om jag ska hinna...

Igår på jobbet,detta måste jag ju bara berätta:)
Någon ;-) hade i ett ovakat ögonblick hällt diskmedel i disktabletts facket i diskmaskinen ;-)
Jag kan säga såhär...Köket BADADE i skum HAHAHA.....

Det var ett jädra jobb att få bort allt,men gud vad jag skrattade!!!
Det här jobbet är verkligen underbart..vilka härliga människor man får möta & jobba med...
Dom är så söta!!!
Trivs fantastiskt bra:)

Nej fix härhemma var det!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: