2011-02-02
 19:04:59

Se upp på vägarna!

Idag var jag på Körskolan & körde min första lektion!!
Sjutton vad det är roligt att köra bil och enkelt ,om man jämför med vad jag trodde:)

Det här med växlandet var faktiskt inte så farligt,det är nog som de flesta säger,att det är lika som man lär sig cykla!
Jag körde ett par varv på parkeringen & sen fick jag köra på vägen! Haha,ser fram emot nästa lektion på Fredag,hade även en så trevlig körlärare!!Fick många goda skratt!

Dock hade jag varit så nervös innan,så de sista 20 min var jag så in i norden kissnödig,att busken var ett lämpligt alternativ ;-)
Men det gick fin fint!!

Och vädret idag då! Våren är på väg!! Kan det bli bättre?
Barnen blir rätt blöta,men imorgon blir det fodrade galonkläder istället,såg så torrt ut i imorse men ack så fel jag hade!Så fodrade gummistövlar & allväderskläderna så skall de nog hållas torra :-D
 Måste uppgradera deras garderober lte,så fina vårkläder som kommit in,och vårjackorna ska vi inte prata om!Kan man ignorera att de redan har jackor som är i bra skick & helt användbara? ;-)

Och imorgon jobbar jag min första dag,ska försöka komma i säng i tid bara!

Svägerskan kom över på spontanbesök & gjorde oss sällskap till middag,så trevligt!
Hon gör en alltid så glad!!

På fredag ska de minsta få vara hos sin Faster medans jag kör,sen ska de till dagmamman till 11 för jag jobbar ju kväll!

Nu ska barnen göra kväll,läsa bok & så ska jag hänga tvätt & dra en dans med snabeldraken!!

Ohhh snarrt får jag snosa bebis!! Tänk att jag ska bli Moster?! Vad stort det känns!

Göra kväll var det ja!!
Önskar alla ni som kikar in här en härlig Onsdags kväll!:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: