2011-02-01
 20:33:59

Så trevligt! :)

Morgonen flöt på bra,skolbarnen&dagmamma barnen & Pappan i huset kom iväg i bra tid,så att alla kom i tid:)

Sen upptäckte jag nog Årets största skämt :D Haha,brist på fantasi någon? ;-) Jaja,det roade både mig & A..Lite sidbyte kanske inte vore fel! :D

I allefall,i min ensamhet i hemmets tystnad så storstädade jag! Och jäklar vad underbart det är!!
Jag älskar nystädat,det ger mig lyckorus konstigt nog ;-)

Hämtade hem fröken J som åkt skidor på gympan..
Det var lite svårt i början tyckte hon,men sen hade det släppt!
Små grodorna hämtade vi från Dagmamman,Herr J var på topp!!
Det verkligen lyser bus i ögonen på honom vissa dagar..Koppel vore kanske ngt då?:)

Hemma igen,mötte vi Herr T & S & hennes barn för lite lek/mellis träff :)
Det blev en ytte stund ute,sen gick vi in till oss...Fikade & pratade...

Och denna S då...Vilken trevlig & Jordnära tjej!! Underbart trevlig person,att hon dessutom är lika som mig gällande vissa saker är ett + i kanten ;-)

Vi har haft en trevlig eftermiddag...
Lagade Korv stroganoff till middag
Barnen har badat & så...Och nu sover min barnaskara :)

Imorgon blir det övningskörning & torsdag/fredag/söndag ska jag jobba :)

Hade planer för Lördagen att kanske gå ut men eftersom jag ska jobba kväll på fredagen & tidig morgon söndag får jag nog boka om det ;-)

Nu ska jag mysa i soffan med gottis! Min egna klapp på axeln!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: