2011-02-09
 12:22:22

Nytänd <3

Jag är så fantastiskt underbart förälskad i min blivande man!!

Sådär nyförälskad,pirr i magen,kan inte sluta le när jag tittar på honom!
Han är fantastisk!! Underbar & gud vad jag älskar honom...

Du är mitt allt Mitt Livs kärlek Den jag vill dela min dag-morgondag-evigheten med!!

Du gör mig till världens lyckligaste tjej!!


Tack för att du är du! Tack för allt du gör för mig & barnen...

Vår kärlek rör mig till tårar!

Har aldrig aldrig kännt såhär,ingen har fått mig att falla som du...
Du har mitt hjärta i dina händer - För alltid


Att du åker tre vändor för att lämna barn på morgonen vid olika tider,trots att du har bråttom till jobbet
Att du tar barn på natten,stiger upp med dom på morgonen
För att du älskar dom så gränslöst...
Allt allt....
Att du verkligen leker med dom vare sig de handlar om att mata dockan,leka monster,kurragömma,eller flyga i luften...
Att du finns där som ingen annan gjort!!!

Och sist men inte minst så är du fantastiskt fin...
Du får mig alltid att vilja kasta mig om halsen på dig....
När våra läppar möts så smälter jag & hjärtat slår ett xtra slag...

Skriker ut det till hela världen DU är kärleken i mitt liv!


Jenny Lindström

Underbar är kärleken!!



PUBLICERAT: 2011-02-10, 10:17:55 | URL: http://avigt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: