2011-02-12
 13:57:12

Nu är den här!

Mini väckte sin mamma&pappa vid 3 imorse med magsjuka!
Härligt ;-) Finns bättre sätt att vakna på...Om man säger så!

Så det har varit ett par vändor & sen lugnt en stund,men satte fart igen!
Nu sover hon för tredje gången,de tar på krafterna att vara sjuk!! Vårt hjärta!

När jag trodde att det var klart,satte jag igång med projektet SANERING ;-)

Tvättmaskinen har gått i ett,diskmaskinen & dammsugaren...
Min låda med rengöringsmedel har använts flitigt:)

Sorterade skor i hallen,och torkade av...Nu har alla i familjen en egen hylla med dennes skor,inte blandat...Ordning&reda ;-)
Skurade toa & badrum från golv till tak,torkade med ytdesinfektion & lite klor på det ;-)
Likaså på dörrar,handtag,skåpsluckor etc...
Avslutade med att skura golven & sprutade lite "clean cotton" doft lite här & var!
Härligt!

Illamåendet åker hiss,jag har som jag tidigare sagt sjuklig fobi för kräk...
jag vill verkligen inte bli sjuk!

Gjorde skonsam lunch som Mini ändå inte åt iofs, Fisk& ris i ugn med dill & en skvätt citron...
Har inte tidigare kokat fisk&ris ihop förut,men de var verkligen inte sista gången!
Det vart så gott!!

Kan tänka mig att de skulle vara lika gott med ngt slags grytkött,ngn buljong & ris....
Föredrar mat lagad i ugnen!


Ska ta en Latte nu,och sen så om jag kan hitta ngt mer ställe att städa...Nu när jag ändå har farten uppe:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: