2011-02-10
 20:34:43

Mitt första Kärringstopp :)

Nu sover alla barnen,eller ja Herr T ligger vaken i sängen & nästan sover ;-)
Vi har haft Pannkaks middag & efterföljande dusch:)

Var på Bilskolan imorse & körde...Fick köra på " stor" väg :S
Lite läskigt var det,då de kommr fler bilar där i högre fart;-)
Även jag fick ju växla upp till högre växel...Lite pirr i magen & läskigt första gången!
Men såå roligt!! Jag är taggad till tusen att ta körkortet:)

Gick förbi Ica & köpte blöjor,frukt & lite annat...Åkte hem & gjorde absolut ingenting,och det hör inte till vanligheten;-)
Är så matt!!
Hoppas få svar snart vad det är...


Ska samla ork till att hänga,vika tvätt & plocka i diskamskinen..Imorgon står storstädning på schemat:)
Härligt med nystädat till helgen!!

Älskling är ute & firar affären han drog hem!! I göteborg förstås,så han sover på hotell!!Men det är han mer än värd mitt hjärta!
Han ringde & sa godnatt till alla barnen & så :)


Nej nu måste jag lyfta rumpan ifrån soffan & göra lite mer nytta ;-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: