2011-02-21
 17:46:40

Jobba Jobba & sova lite :)

Ja,den här helgen har gått i rekordfart;-)
I lördags var det fix på landet & storhandling,Herr T var på Spökdisco i klassen & jag skulle jobba natt...
Dagen gick snabbt! Vi var ute på dagen också...
Sen jobbade jag natten mellan 21-7:30...Kom hem vid strax efter 8 & åt frukost,myste lite med min fina familj:)
Sen sov jag! Till strax efter 14..Gick upp & gjorde mig iordning,åt lite mat & sen var vi ute i parken tills de var dags för middag,bad & läxläsning m.m...
Gjorde pannkakor till barnen,och jag & A åt en sallad..*mums*
Badade barn,tvättade en maskin tvätt,plockade i diskmaskin,läste läxa,la fram allt inför morgondagen m.m m.m...
Sen nattade vi barnen & jag åkte till jobbet för ännu en natt:)

Nätterna har flytit på bra,vi har bytts av under natten med allt som ska göras & så :)
Men nu är jag bra trött!Var med & lämnade barnen imorse..Sen åkte jag hem & åt frukost & sen gick jag & la mig:)

Sov till 14 c:a & gjorde mig iordning för att hämta alla barn på olika ställen ;-)

Nu är vi hemma,tvätten är vikt,en maskin är igång..Maten står i ugnen & Snabeldraken & Jag har tagit en vals ;-)
Ska hoppa in i duschen när barnen lagt sig,och sen sova tidigt!!

Trivs så otroligt bra på jobbet,härliga människor!!!

Ska fortsätta mysa med mina troll:) Och fixa härhemma,imorgon är det bilskolan & byxjakt på kalendern:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: