2011-02-27
 18:09:08

Helgen över...

I fredags strosade jag runt hemma :) Pluggade lite & så tills svägerskan ringde & ville ta en kaffe på lunchen,och det hanns med innan våra små skulle hämtas,fick dessutom skjuts!! Tack tack!!

Igår var vi ute,lekte & besökte loppisen & centrum..Köpte tre body till plutten <3 Och ngr böcker till :)
E & hennes killar kom förbi på eftermiddagen & lekte & Herr T var iväg hos sin kompis M!

Lördagsmys med godis & film..Och så var den dagen slut...
Vi har skrotat hela morgonen hemma,en tur ut & sen in för lunch & vila för Mini..Sen gav vi oss ut igen & lekte med E & killarna...
Nu gör vi pastasallad till middag,bör tilläggas att jag behövde koka en ny sats pasta,för den andra var då inte klar & kokar man om den smakar de skosula ;-) Blir sen middag & dusch för trollen..
Men sålänge de är klara till åtta för då börjar vårt favoritprogram :D

Imorgon ska jag övningsköra & lite annat,börjar jobba vid 21 på kvällen...Skulle kanske behöva sova en stund men de vet jag att de inte blir av ;-)

Nej,nu borde pastan vara klar...Vi börjar bli väldigt hungriga :D
Funderar på att ta en runda i centrum solo & handla lite kläder till bara mig...Alltså bannlysa mig själv från barnavdelningarna....
Min garderob skriker efter en uppdatering,men jag finner de så mycket roligare att handla till barnen ;-)
Sen är jag rätt kräsen,men modet som är nu passar mig,skjortor & tunikor,koftor,baslinnen..Är riktigt sugen på att prova ett par ljusa chinos & se hur de sitter :)
Ja,de får nog bli lite sånt imorgon ändå..Kanske A slutar tjata oxå ;-)

Maten var det ja!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: