2011-02-04
 08:43:00

Hejsan!

Idag jobbar jag kväll,så våra små ska lämnas till 11 :)

Första jobbdagen igår,och den gick galant! Det där kan jag ju redan,de enda man skall lära sig är varje boendes behov & speciella ting....Och deras rutiner men det går fort att komma in i!

Hämtade barnen & så hem & laga middag,läsa läxa & duscha dom & mig!
Sen läste vi bok & myste & åt välling innan det var dags att sova!

Skolbarnen är i skolan & jag har gjort morgonstöket hemma,satt igång diskmaskin & bäddat sängar m.m

Ska göra mig iordning & efter att de små är lämnade ska jag ta en lunch med en vän,sen iväg till jobbet!

Ska mysa med de små nu för jag kommer ju inte träffa dom förrän imorgonbitti! Konstigt!


Jenny Lindström

Du är så duktig!!

Ha en fantastisk helg!!! Kramar



PUBLICERAT: 2011-02-05, 10:08:27 | URL: http://avigt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: