2011-02-18
 16:17:35

Fredag men känns som Måndag...

Idag har det varit barnfritt härhemma ;-)
Lill-fia gick sin första dag idag...Men nu är det helg & då blir hon såklart hemma :D

Idag kör vi pizza & fredagsmys...Jag bestämde mig för att vara lat idag ;-)
Imorgon blir det jobb,ocj likaså på Söndag men jag ska ju jobba natt..Så imorgon lär jag behöva gå & lägga mig en stund om jag ska orka vara vaken hela natten :)
Herr T ska även på Disco imorgon...

Har fixat härhemma,var en snabbis i centrum & köpte nya skridskor till Fröken J :)
Sen hem igen & sen iväg & hämtade de små trollen...

Vi var ute en stund,men jäklar vad kallt det är! Så vi gick in & nu pågår det pyssel förfullt:)

Ska fortsätta med de tror jag...


Jenny Lindström

ha en toppenhelg!!

skönt att ni är friska nu allihopa!!

KRAAAAAAMAR



PUBLICERAT: 2011-02-19, 08:56:13 | URL: http://avigt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: