2011-02-09
 17:32:39

Du kan vara din egen fiende...

Jag hade kollat fel på dagar ang bilskolan ;-)
Men fick en trevlig stund på fiket,med diverse tidningar & frukost i lugn&ro:)
Det är imorgon jag ska köra!

Handlade de som barnen behövde,nya fodrade gummistövlar,fodrade regnbyxor.Hittade en ny vinterjacka till Herr T,den han har behöver skrotas:)
Och så ngr par byxor till Fröken J & lite till....På inredningsbutiken hittade jag den underbara doften "clean cotton" i diverse olika former som jag köpte..Doftar ljuvligt!

Hem & fixade lite,åt lunch.Sen hämtade jag trion med barn...Vi skulle ju egentligen klippa dom MEN jag beslutade att maskinen hemma går lika bra:)
Nu ska killarna bara gå med på den idèn oxå;-)

Imorgon åker A till Götet för att slutföra lite affärer..Bra sådana milt sagt!!Han är så duktig!
Och kommer på Fredag igen...
Hade vi inte haft barn skulle jag väldigt gärna följt med,men tiden kommer också:)

Idag lagar maten sig själv,nästan åtminstone..Korv&potatis soppa med nybakt bröd & ost..


Vi börjar närma oss års dagen ...Och det känns i hjärtat!Kan inte förstå att hon har varit borta i 2 år snart...
Var det verkligen 2 år sen jag talade med henne?
Fick höra hennes röst?
Hur länge sen var det jag fick en kram?
Den dörren är farlig att öppna för den gör ont,jag saknar henne så!

Att min kusin ska begravas dagarna innan är även det tungt,vet inte riktigt hur jag ska ställa mig...

Idag är jag min egen fiende...För jag valde själv att öppna dörren till sorgen trots mitt lyckorus...


Nu ska jag hjälpa mina troll att städs deras rum,för de måste ha lekt tornado därinne för de ser ut som sju svåra år :S



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: