2011-02-16
 07:53:33

Äntligen...

Idag vaknade vi upp med en frisk Mini,att klockan var innan tuppen galer hör inte till saken ;-)
För hon mår bra!!Och det betyder att vi kan släppa på vår isolering:D

Blir en tur i parken & promenaden för att hämta hem hennes syskon...Skönt må jag säga!!

Igår vart jag liggandes i soffan,ett under att jag fixade att få alla barn i säng! Huvudet sprängde & nacken sa total stopp..Vare sig värktabletter eller värme hjälpte...A var på kurs men när han kom hem så fick jag massage & då släppte spänningarna,skönt!!
De är jobbigt med nacken som spökar...Men igår var det vidrigt!
När jag var på Massage för ett par veckor sen fick jag lika huvudvärk men bara för ett par sekunder när hon knådade upp knutor..Men nu satt den i flera timmar :(

Känns idag,ömt & huvudvärken ligger på lur..Inte bära alltför mycket på Mini idag inte ;-)

Men vad gör det? Mini är frisk:)
Passar bra,för jag ska jobba i helgen..Natt för säkerhets skull ;-)

Fortsätter väl mitt fixande härhemma idag..Varenda garderob & skåp har plockats ur,torkats av & ställts/vikts iordning..Sorterat & fixat...Uttråkad?Jamen visst :D
När jag började vika om alla kläder & lägga dom i färg ordning etc..Insåg jag att de höll på att spåra ur ;-)

Ska fortsätta mysandet med Mini i soffan till Bolibompa:) Ätit bra har hon gjort denna morgon också.En knäckesmörgås & en halv mjuk smörgås,och en halv banan...Skönt..Lilla magen försvinner så snabbt..Men inte vecken på ben & armar ;-) Bebis valkar haha....

På barnens sportlov,om jag inte får alltför många arbetspass åker vi iväg på en liten semester:)


Finns en del annat jag gärna skulle vilja skriva om,men jag struntar i det ;-)


K

Bra att du inser själv när det håller på att spåra ur ;)

En på mitt jobb är likadan så bestämde sig för att ha alla lakan och handdukar i samma färg så slipper hon få för sig att färgsortera!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: