2011-02-13
 08:01:16

Ännu en dag...

Ja,vår gårdag bestod mest av kräksjuka!
Det lugnade sig framåt eftermiddagen men då kom febern istället...
Fick i henne lite dricka & lite vitt bröd med lite smör,men inte så mycket mer....

Och eftersom Mini sov större delen av dagen ägnade jag mig åt sanering & så :)

När man inte kan gå ut,så kan man passa på att göra allt sånt där som man annars inte riktigt hinner med...
Så igår fick jag en hel del gjort:)

Och vid nio sov hela familjen..SÅ trött!!
Tur var väl det för gångerna vi var uppe inatt tappade jag räkningen...Både blöjbyten & temp & alvedon..
Nästan 40 grader hade hon inatt & likaså nu på morgonen...
Så Mini blir hemma imorgon,de andra barnen har klarat sig *peppar peppar*
Så de kommer nog kunna gå imorgon som vanligt!

Vi håller oss i allefall hemma idag också...
Så jag ska fortsätta med köksskåpen,torka ur,byta plats & så...Får se om Mini tillåter det bara...
Lilla hjärtat <3

Jag hoppas att vi vuxna klarar sig också...Men som det känns nu,så gör vi nog det!
Tycker att det annars hade visat sig...

Ska duka fram frukost till de hungriga små...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: