2011-04-03
 17:34:35

Söndags tråk!! :-)

Mamman i huset var i ute på vift igår kväll...En trevlig kväll & tidig natt med Fina E!!!
Den tjejen är galet fantastisk!Älskar hennes utstrålning & sätt....Skrattade så mycket igår att jag har kramp i ansiktet idag ;-)
Vi såg havlnakna *harkel* Helnakna karlar dansa slisk dans;-) alias stripp!
Jag höll mig till den pryda sorten & nekade att bli uppdragen på scen då blev däremot fina E uppdragen två gånger...Men herre jösses!Ha en fråmmande man nosandes i sitt skrev är liiite för mycket för mig :-D
Jag nöjde mig med att titta :-)
Sedan fortsatte vi vår färd över dansgolven!!UNDERBART!!!
Som jag tidigare förutspått så spelades "gubben i lådan" flertal gånger!Fantastisk låt att dansa till!

Vi dansade vidare till nästa ställe & vid strax efter 1 begav jag mig hemåt! Erkände mig gammal efter,för gammal för att ränna ute på nätterna:-D
Drack en riktig frisk cider till maten,jättegod!och min efterlängtade corona! *Mums*
Sen bestod resten av kvällen av Loka!Gott det med:-)

På lördagsförmiddagen var vi viäg & inhandlade två par skor till mig!Toppenfina & så Kom M&C förbi med sina magar & småtroll...Vi lunchade tillsammans,barnen lekte & M letade hus med oss...Hon är ju en stjärna till Mäklare & hennes kunskap kommer väl till pass när vi är på jakt efter vårt hus!
A smet iväg & storhandlade en stund..

I fredags lämnade jag de stora barnen till sin pappa,efter ett hopp på ett tag..det har ju varit sjukdomar,han har jobbat & så var de nån helg de skulle iväg etc etc..Sånt som händer!
Hoppas åtminstone sjukdomarna håller sig borta hädanefter,de andra tingen kan man styra lite mer :-) Man vill ju hålla fast vid rutinerna över helgerna för barnens skull,i den mån man kan styra över vill säga.

Vi hade fredagsmys & som vanligt somnade jag tidigt..I fotöljen för säkerhets skull & vaknar upp med jordens nackspärr..Haha!!
Mini sover hela nätterna nu i allefall...hon kliver upp i ottan,men hennes skrikattacker *peppar peppar* har hon slutat med..Skönt!!

Dags för en ny vecka då..Med utvecklingssamtal,övningskörning & så lite jobb!
Ska på ett spännande möte också!

Vi har ätit middag..Falukorv med skruvpasta i ostsås & broccoli!! Så gott!
Nu ska lortgrisarna in i duschen,göra rent öron,klippa naglar 6 så ska jag hänga upp ytterkläderna som jag har tvättat!
Var ute ett par timmar med de små,och deras ytterkläder vart också i behov av en tvätt!
Så nu är allt tvättat & klart inför en vecka på skola & dagmamma..Ska packa gympapåse & läsa läsläxa med Herr T också visserligen!
Sen blir de mys i soffan innan läggdags..Vi ska läsa Fröken J`s lånebok,välling & så...

Nej,in med mina loppor i duschen så de blir rena & fina ;-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: