2011-04-14
 14:48:39

Ser man på!:-)

Fint det blev härinne!!Vårstädat ;-)
Då har vi riktig sjukstuga härhemma,tre av fyra barn sjuka!
Då är det nog Herr T`s tur snart tror jag...Eller jag hoppas inte men chansen är rätt stor!

Längtar ut gör jag!!Nu har jag suttit inne mest hela tiden i snart två veckor! :-(
Vill iväg och handla vårskor och jacka NU!!
Men jag får ta det på lördag somsagt när A får stanna hemma med sjuklingarna ;-)

Sitter mest fast i soffan med Mini...Orkar inte bära hur mycket somhelst!
Men hon vill ha sin mamma nära nära!! <3


Idag är det stora beslut som fattas ;-) Hoppas på att få lite mer tid att bestämma men de lär vi se...
Vi har fått klartecken ifrån ****** i allefall...
Men somsagt skulle vi vilja ha lite mer tid på oss...De är ett stort steg att ta!
Men tänk!! Vad underbart!! :-)
tankarna skenar iväg lite,som de så lätt gör när man inte har så mycket annat att sysselsätta sig med ;-)

Ska serva mina sjuklingar med dricka,glass och alvedon nu...Mamma`s hjärtan!! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: