2011-04-18
 09:52:07

Mini-skor och städa balkong!

Vilket underbart väder vi har haft i helgen!! Man blir ju inte annat än ännu lyckligare av det:-)
Helgen har varit fylld av utelek,kalas och balkongstädning!!

I Fredags var vår stora kille på Disco,och jag var pinsamma mamman enligt honom ;-)
Är jag inte lite för ung för att vara pinsam?? ;-)
Jag säger då det,tiden går fort med barn,ibland alldeles för fort...

I lördags hängde vi i parken,en snabbtur till centrum för inhandling av present x 2
vart såndär "Top model" pyssel till herr T´s maskerad-disco och tjusiga armband i olika färger till Fröken J`s kalas på "lek&buslandet"
Svårt att hitta presenter till andra barn tycker jag :-)

Sen fick vi skynda hem för ombyte etc etc och sen körde A iväg Herr T på discot!
Blev sen kväll även på lördagen men de innebar två sköööna sovmornar både lördag och söndag!
Hör&häpna har Fröken J & Mini sovit till strax efter 8 båda dagarna!Och Killarna strax innan!!
Underbart!!
Söndag var vi ute hela långa dagen förutom lunch då..Fröken J var på kalas och så städade vi av balkongen...
Lite blommor och detaljer saknas men nu är det rent och fint i allefall:)


Barnen har påsklov och Mini ska få kurera sig ordentligt innan de får gå tillbaka till dagmamman...

Vi ska förbi centrum idag och handla skor till Mini,jag skulle behöva finna en vårjacka...
I lördags hade jag inte riktigt tid att leta runt och sen har vi ju varit isolerade en evighet känns det som men nu är hon smittfri:D

Och såklart njuta vädret ute!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: