2011-04-18
 18:33:05

Fräknar och Vår shopping :)

Små fräknar på mina barns näsor (och min med för den delen) är nog det finaste vårtecknet jag vet <3
De har alla fått färg i ansiktet och idag har både jacka & mössa,ja nog t.o.m långärmat varit alldeles för varmt för oj vilket underbart väder:)

Vi har hängt i parken med vänner sen tidig lunch!
Sparkat sparkcykel,cyklat,byggt oändliga sandkakor,gungat och plockat fina buketter!!
Mumsat jordgubbar i solen!!!
Åhh vad livet blir ännu underbarare med sol och värme!!Härligt!!

Först var vi i centrum en snabbis, skulle b a r a köpa skor till mina men de slank visst ner skor till Fröken J och Herr J oxå!
Och en så fin vårjacka till Fröken J som jag inte kunde motstå:)
Fyllde på med såpbubblor och mer sandleksaker inför denna underbara säsong!!
Herr T fick visst en ny sparkcykel(!!) eftersom hans vart stulen :(

Sen begav vi oss hem,åt lunch och så ut i fina vädret!!
Vi kom nyss in och jag gör enkelt idag,de blir korv med bröd!Ingen lust att laga mat idag ;-)
Startat en maskin tvätt och dammsugit av hallen eller innan liknade den mest parkens sandlåda hehe...

Ska dammsuga ordentligt när barnen landat i soffan framför barntv innan läggdags och skura golven när de sover.

Vid bussen vid centrum säljer dom en massa blommor och jag fick sån lust att köpa hem men mindes inte om vi hade lådorna kvar?!
Och efter koll hemma,så hade vi visst inte det...Så de måste köpas innan vi köper blommor!

Ska göra vår snabbmiddag nu!Sen ska barnen in i duschen!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: