2010-09-25
 21:37:40

Vill ha & Lördags Lyx :)

Har suttit med datan i soffan en stund på kvällen & letat inspiration!

Hittat en massa fina saker,om man kunde få fler väggar här hemma eller hitta ett hus som vi faller för ;)
Försöker övertala A till soffbyte & det går inte så bra ;)
Men äh jag vet att han snart är bearbetad,får hitta nåt i utbyte :D

Barnen sover gott,helt slut efter en dag med roligheter!
Jonathan är livsfarlig i vattnet,han är totalt orädd & gör saker som knappt en själv vågar...Julia vågade även hon åka rutschkanan & dessutom flrea gånger..Tim åkte den på löpande band..Där var vi mest hela tiden sista timmen åkandes om&om igen..
Barnen har verkligen varit toppen idag & hjärtat har svämmat över av kärlek <3


Åter till mina " vill ha"
*Leilas bakskål i pastellrosa
*Greengate`s nya Lattemuggar
*OBH Nordicas mjölkskummare
*Två fin fina tavlor
*Våningskakfat
* Symaskin
Imorgon är en dag jag skulle vilja utnyttja min arbetande man & utträtta lite...
Har fått nys om ett julklapps ställe som har rea på upp till 80%...
Ikea vill ha ett besök, och en annan stormarknad i närheten...Ska fylla på pysselskåpet till mina projekt:)


Nä återgå till soffmys med Hjärtat & den väldigt ovanliga godisskålen...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: