2010-09-23
 08:14:31

Utflykt & Simskola...

Idag har Tim`s klass skogsdag,de ksa vara ute i skogen hela dagen & ha lektioner där...
Grilla korv & så ,men barnen skulle ha med sig lite extra att äta...

Smörgås var det bestämt & nu på morgonen när jag skulle göra iordning så ändrar prinsen sig & vill ha Pannkakor...(Att jag inte anade att de skulle komma :) )
Så mamman i huset ställde sig & stekte pannkakor under tidspress...Men han fick sina pannkakor! :D

Julia har simskola & slutar därmed lite senare..
Vi ska åka & prova ett par höststövlar till henne,de har kommit ut jättefina i butikerna nu!

Imorgon är det Pappahelg så då blir det hämtning i skola,mellis & så sen ska de åka...
Och vi ska hämta vår nya bil i helgen!!

Sen blir det bad i Uppsala med svägerskan&kusinerna...
Och då ska jag passa på att besöka fin fina butiken på samma gång!! :)


Jag ska dammsuga&skura av golven,skura toa/badrum & ordna frukostdisken,sen ska vi ut ut ut...
Njuta av höstsolen innan den byts ut av regn igen..


Vi måste hinna med en inköpsrunda av vinterkläder också,jag kan bara inte bestämma mig för vad vi ska välja!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: