2010-09-11
 18:53:49

Tydligen så händer det inget roligt idag:)

Men visst gör de det:)
Tim har varit på kalas,vi har varit i parken,på loppis,haft msyig helgfrukost,lunch,middag & tvättstuga...

barne har precis kommit in,de har varit ute & lekt med sina kompisar...
De minsta har spenderat mest tid med sin pappa idag,jag har roat mig i tvättstugan,passade på att tvätta kuddar,täcken,barnens jackor etc...Så nu är jag snart klar där & allt är rent & luktar gott!Finns de något som luktar godare än ren tvätt?

Imorse gav jag A sovmorgon,fast att sova till åtta kallar jag inte sovmorgon...Men längre sov han inte..Jag klev upp med första skaran barn 6.15 :)
Vi titta på barnprogram & mös i soffan,mini fick sin morgonvälling & jag mitt kaffe!

Idag blir det faktiskt inge lördags godis,kompani bestraffning ;) De har haft bort plopp nr 4 nu & varje plopp kostar 100 kr /st...
På någt sätt vill vi lära barnen ansvar och att saker kostar pengar..därav försvann deras lördagspeng till godis...
De är måttligt arga på oss,men lite lärdom drar dom nog av det...
Godiset är ju heligt när man bara får äta lördagen så de svider nog hos dom....

Vi serverar grönsakstavarna med dipp istället..Haha de där grönsakerna lär inte vara populära idag ;)

Nog om det!

Nu ska jag till tvättstugan sista vändan...sen mysa i soffan med mina finaste & skönaste mjukisarna!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: