2010-09-07
 17:28:45

Time to go....

Då var tisdagen snart slut...
Barnen har varit i skolan & dagmamma!
Idag har jag avslutat pappas konto också...De är en märklig känsla att avsluta en annan människas privata ting...
Fyndade på Br :)
Tim ska på kalas i helgen så då var jag tvungen att gå förbi där & hittade en massa andra saker också!!!
Brukar ju även redan nu börja köpa julklappar lite smått,vill inte stressa med alla andra i sista minuten;)

Imorgon är de Farbror Doktorn för sista gången förhoppningsvis,skönt de ska bli när de är över!

Julia har haft simskola för första gången som gick toppen...
Annars går allt bra i skolan för båda två!

Äh,vet inte vad jag ska skriva,är så trött så jag vet inte vad...Tydligen så är de medicinerna som gör det, för jag skulle lätt kunna gå & sova nu...Min energidepå är obefintlig :S

Idag äter vi fisk i ugn med potatis & en sallad...enkelt & gott,sen ska barnen badas & allt sånt..
åh ja just...Jonathan hade en fästing USCH!!!!...så den fick jag plocka bort,fast allt fick jag inte bort så jag har fått bråka med honom en stund nu på eftermiddagen med smör & så för att få bort de sista,vill inte att han skall bli sjuk..men nu så är allt borta!!

När jag var nere i centrum idag såg jag en butik som skall öppna snart...En stor INREDNINGSBUTIK....De ser vi fram emot :) Då kommer de bli dyrt att gå till centrum ;)....

Nä jag ska hälla i mig liite mer kaffe & se om jag piggar på mig.....


K

Usch och blä fästingar är inte att leka med :(

Jag blir hypokondriker och tror jag fått borrelia igen så fort jag får en fästing!



Du med dina inredningsbestyr ;)

Ni har ju redan så jäkla snyggt hemma hos er och framförallt har ni hög mysfaktor och den går inte att hitta i butik!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: