2010-09-12
 17:13:44

Söndags Ångest!!

Jag verkligen avskyr söndagar...Söndagar är totalt meningslösa!
Bara dagen innan veckans alla tider,måsten etc...

Fast lite dubbel är jag....på söndagarna kan man njuta helgens sista långfrukost,mysa i myskläder,städa & fixa...
Ja det kanske är det man skall tillägna söndagarna?

Inatt var ingen roligt natt...Tim började vid 1 & klaga på magont,sen fortsatte detta en gång i timmen hela natten & sen mini vid 5 som gallskrek,ingenting dög fast tillslut tog en flaska välling...

Så jag & A var rätt möra imorse,men hjärtat lät mig sova till 9 Älskade <3

Jag var på Loppis med svärmor,hittade lite småsaker & sen veckohandlade vi...Frukt,youghurt etc...

Nu ska barnen snart äta, köttbullar,potatis,sås & lingonsylt & sallad....

Jag & A ska äta tillsammans när han kommer från jobbet...När alla barnen sover...
Tända lite ljus & mysa på tumanhand <3

Igår när vi lördagsmyste i soffan,så ställde barnen en del frågor & vi svarade så gott vi kunde...-Men jag kan inte påstå att jag förstår varför & vad man svarar på somliga frågor...

Efter maten är det dusch & sånt,läsläxan & godnatt läsning...Tim har lånat en STOR bok om olika djur....Så den läser vi varje kväll...


Nu kokar potatisen,dags att bryna köttbullar:)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: