2010-09-26
 16:32:49

Solig&Kall Söndag

Förbaskade tvätt säger jag bara...inget torkar & högen bara växer kan de två inte samarbeta? ;)

Jag får tillbringa en stund i tvättstugan ikväll jag...fast jag helst skulle vilja mysa i soffan med filt & ensam mamma söker & söndagsfilmen på 4:an eller om de var 5? Irene Huss,tycker dom filmerna är bra!
Men men sånt är livet,inget att hänga läpp för:)

Däremot är vår 6-åring till salu eller så får högre makter se till att denna "roliga" ålder är över snart..
Hon ger mig gråa hår!!
Hur kan en sån ängel förvandlas till en lite mini-djävul så snabbt?
Hon skriker,är fruktansvärt uppnosig & säger ständigt emot en..Om ALLT!
Kläder,skor,mat etc...
Fast hon är ju mysig också men när hon lägger den där sidan till driver hon en till vansinne!

Vi har varit ute i parken i omgångar,ett par timmar före lunch & sen nästan två timmar efter...
De är kallt ute & barnen vill helst vara inne,men jag blir så rastlös då...
Och städa är inte de lättaste med hela familjen hemma,dom är bara i vägen då ;)

Middag snart,sen bada alla,klippa naglar,göra rent öron etc..Lägga fram kläder tills imorgon,packa simskole väska & gympapåse...
Dammsuga av innan Mini somnar & så skurar jag när alla har lagt sig & allt de andra...

Imorgon är alla utom Mini såklart på skola&dagmamma...Skönt med lite mystid med Mini...
Funderade på om vi skulle besöka Öppna förskolan...Får se de blir så tajt med tid,hämta julia&så ska Mini ha lunch innan...

Jag är uttråkad.....
Funderar på om vi skulle knipa erbjudante vi fick & dra iväg hela familjen...
Vill bryta ekorrhjulet lite känner jag....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: