2010-09-29
 16:49:23

Solen skiner....

Jag tror att Jonathan inte mår riktigt bra...
Var ute i parken efter att jag hade hämtat alla barnen..
Vi lekte väl sisådär en timme...sen ville han gå in?!
Han sa att han var trött,orkade inte ens äta sin mellis...
Och nu sover han,och de går knappt att väcka honom...
Bara ingen kräksjuka :S....
Jag har nog värsta sortens fobi mot denna magsjuka...
Blir kallsvettig bara av tanken!Måste sånt verkligen finnas?Helt onödigt i mina ögon faktiskt;)


Jag &Mini lekte hemma på förmiddagen..stökade runt lite hemma bara..Hämtade Julia & sen Jonathan..
Han har skördat potatis på dagmammornas kolonilott,så den påsen har han hållt stenhårt i
Han ville även väldigt bestämt ha potatisn till middag,passar perfekt för jag gör höstgryta till middag m. potatis!

Medans maten puttrar på spisen ska jag & Tim göra läxan...

Sen blir det middag,barnprogram,kvällsbestyr & sen hopp i säng för barnen..
Funderar på att smita ut sen när A kommer hem & ta en promenad...
Känner att jag behöver vädra tankarna lite & bara vara en stund...


Läxläsning med Finaste skolpojken & en heltokig Mini bredvid :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: