2010-09-04
 20:22:57

Skogens Guld...

Saknar mina barn något så otroligt mycket,pratade med dom för en stund sen,och de var så glada.
Tim berättade att han hade fiskat & nästan fått fisk,så roligt för honom.Han älskar ju att fiska.
Skönt att höra att allt känns bra för honom nu när han är borta & inte är ledsen.Mitt mammahjärta känns så mycket lättare då...
Julia har som vanligt inte så mycket att säga,verkar mest upptagen men glad...:)
Blir glad av att höra dom glada & att de har det bra!
De förtjänar de bästa mina älsklingar...


Vi har varit på landet & i skogen....
De har huggit av en hel massa skog & såklart alla guldställen när de gäller kantareller....
Myggen var det däremot inte ont om,utan de hade rena buffe`n på Jonathan...
De måste älska honom för han blir alltid biten,och inte så lite heller....
Så 3 kantareller senare gav vi upp & åkte till A`s mormor&morfar och tog en fika...Mysigt,de ger ro i själen därute på landet.Där skulle jag lätt kunna bo!!!

Sen vidare hem.förbi svärfar & lämnade nycklar...och så handlade vi lite på hemvägen...
Ja,och självklart,innan skogen var vi eller jag & mini rättare sagt förbi Loppisen,men hittade ingenting :(
Sen tog vi en härlig promenad medans killarna hämtade bilstolen på jobbet!

Vi åt grillat med potatis & sås...*mums*...
Nu lördagsmyser J med popcorn,hans val...han är inte speciellt förtjust i godis alltid...


Imorgon blir det shopping till barnen & efter lite övertalan förhoppningsvis inredningsbutiken som grannen pratat så gott om:)
Sen ska stora hjärtana hämtas innan A åker till jobbet!
Så vi får ordna de vi ska på förmiddagen

Så skönt nu när vi delar lika på hämtningar&lämningar,att man kan komma överens...
Så tråkigt när man hör andra som bråkar & har sig med varandra.Skönt av vi kan lösa detta på ett så bra sätt.


Nä nu ska jag natta Lillfia!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: