2010-09-24
 08:45:03

premiär!!

Som jag har längtat efter denna fredag:)
Som ett barn längtar till Julafton typ ;)
Idag öppnar den nya inredningsbutiken i centrum & efter alla nästryckningar mot rutan så vill jag bara in in in...:D

Vad jag har sett utifrån så har dom så mycket fint!!
A lovade att inte låsa kontot ;) Han tyckte att jag gott&väl kunde handla...Du unnar ju aldrig dig själv något!!Sa han...Haha mig själv,de är ju till hemmet,fast jag håller med honom,de är till mig själv!
Älskar att pyssla hemma,ska önska mig en symaskin i julklapp så jag kan sy!

Först kommer Jonathans Favorit tjej hit & leker...Han hoppade & klappade händerna när jag berättade att hon skulle komma...De säger väl allt?!

Idag är de ytterligare en utflyktsdag för Tim...Skoen igen men idag med siktet inställt på Insekter..Blä :S
Han fick pannkakor som vanligt & dricka,frukt...sen ska de grilla korv också!

Julia har vanlig dag...Så henne hämtar vi efter 12!
Sen åker de stora till sin pappa senare i eftermiddag...

Vår bil kommer inte i helgen :( Vi får hämta den 15 Okt...de var några saker som A hade beställt som inte monterats...
men vad gör det?Vi har ju en bil!

Så idag blir det lek med tjejen,pannkakslunch,inredningsbutikspremiär!!

Ikväll ska jag göra grekiska biffar med klyftpotatis,tzatsiki...Jag längtar till middagen redan nu..

Innan tjejen kommer ska jag hinna göra min vanliga fredagsstädning...damma har jonathan redan gjort åt mig,sötnosen...men jag ska dammsuga,skura av golv,skura toa/badrum(som varje dag) & lite sånt,,Hinna duscha också!

sätta fart nu då!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: