2010-09-05
 16:06:35

Mina hjärtan är hemma :)

Nu har jag alla mina hjärtan hos mig,skönt!Då är ordningen återställd...
De känns så konstigt när det saknas några!

Barnen har haft det bra,Julia sprang iväg till kompisar direkt & Tim leker inne på rummet...
Vi var ute i parken & väntade på A & barnen...

Lekte där en bra stund,men dom tyckte de var lite tråkigt när ingen annan var ute...
Innan A åkte för att hämta sötnosarna,var vi & shoppade till barnen & mig :) Jag hittade äntligen ett par skor!
Barnen fick lite underkläder,byxor & tröjor...

Nu är A iväg & jobbar...de har verkligen varit full rulle på hans jobb den här helgen.Tycker han är duktig som styr upp,fixar & löser alla körningar & problem som uppstår....
Och dessutom orkar vara en sån fantastisk pappa som han är:)

Jag ska alldeles strax sätta igång med middagen sen ska barnen duscha etc & deras gympa/badkläder påsar packas. Imorgon står gympa på schemat för Tim & simskolans första dag för Julia....
Jonathan ska till dagmamman & jag ska återigen till Farbror Doktorn så himla trevligt

Idag fyller kära svägerskan år också,men ligger dundersjuk så vi firar henne på avstånd :)
Grattis finaste du!Älskar dig massor <3

På tisdag är det bankmöte...Då ska vi avsluta pappas konto etc...Usch för sånt...De känns så fel...
Hur är det möjligt att med 4 månaders mellanrum så går två av mina närmaste bort?


Lill-fia är hängig & väldigt gnällig så nu ska jag ägna mig åt henne lite...Förkyld till tusen är hon..Lilla skruttan..Jonathans förkylning är bättre & Tim & Julias verkar också vara mycket bättre....Mina barn har ett jäkla bra immunförvar & de har verkligen sina fördelar!!

Gosa med snorig Lill-fia var det!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: