2010-09-28
 21:22:24

Kväll....

Nu sover alla fyra barnen..Badade,naglar klippta,öron rena....J&J `s hud börjar strula nu när kylan kommer så de fick jag smörja...Borsta håret,pyjamas,välling,tandborstning & lite bokläsning...

Vi har varit i parken & gungat,åkt kana..grävt i sanden,letat kastanjer & lekt affär,härligt väder ute idag när solen sken,men de blåste lite väl & väldigt kallt...
Var förbi centrum innan  hämtning av Jonathan 6 köpte överdragsbyxor:) Och handlade man på barnavdelningen idag fick man ett presentkort,det var ju en trevlig överaskning,hann inte med att kika på lindex får göra det en annan dag...

Gjorde kyckling i ugn m ris,sås,sallad & broccoli..Barnen älskar det..Imorgon tänkte jag laga något med korv,så jag letar lite recept,prova ngt nytt:)

A tittar på hockey...fy så tråkigt;)
Då sitter jag här:D
Ska titta på film så snart den är slut...Jag ska roa mig med lite mer inrednings bloggar...
Inspiration...
Äh,detta Ekorrhjul då...
Jag är lyckligare än någonsin,tillfreds med mitt liv & så...
Men jag vill ha ett avbrott i vardagen...Inte alla dessa vardagsrutiner utan bryta av det med ngt...Vi ska diskutera resan närmare...Vi båda vill verkligen åka!!Och barnen pratar varje dag om vår tidigare resa...
De skulle vara ett underbart avbrott i vardagen verkligen....

Titta vidare & sen hoppa in i duschen innan filmmys:)

Julia,åh min fina tjej...frågade mig ikväll om någon har flyttat in i Mormor`s (min mormor) lägenhet..
Ja,svarade jag..
Då sa Julia åh men mamma då har någon tagit mitt ballerina nattlinne som mormor köpte åt mig som jag alltid hade när jag var hos henne....
Sen började hon gråta....för att hon egentligen saknar mormor,och allt vad mormor innebar för henne...
Hon fick det bandet med min mormor som jag hade med henne när jag var barn...
Älskade dotter...Om jag kunde ta din saknad...Din smärta..
Hon saknar verkligen mormor..hon pratar om henne varje dag...

Fina Mormor <3 Vi älskar & saknar dig....I våra hjärtan lever du kvar....
är så rädd för att glömma...hennes röst,henne ansikte...
Jag kan fortfarande inte riktigt acceptera att du är borta...Det gör så ont att leva här utan dig....
Jag behöver dig...Inte ens i drömmarna bedöker du mig längre...Inte ens i drömmarna kan jag få dela en stund med dig...Kom tillbaka till mig <3


Nu struntar jag i detta....


K

<3


Jenny Lindström

ett tips! vad du än handlar på barnavdelningen (gummisnodd, byxa, strumpa) vad som helst för hur lite som helst - så får du ett presentkort på 50 kr.

så gå dit å köp ett par snoddar varje dag så har du tjänat in de där överdragsbyxorna! ;)

KRamar



PUBLICERAT: 2010-09-29, 16:49:48 | URL: http://avigt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: