2010-09-13
 10:09:05

Jag ser det regnar...

Stressig Måndags morgon....
Vi föredrar nog helgerna:)

Ja,tim har blivit en riktig sjusovare igen,man får väcka hundra gånger innan han stiger upp & sen sitter sengångaren i honom en bra stund ;)
Julia stod påklädd & klar i hallen lååångt innan de skulle åka! Duktiga tjej!!:D
Hon tappade sin fjärde tand igår & inatt var tandfen här ;)

Jonathan hade ont i benet imorse & kunde inte gå...fast han skulle promt till sin dagmamma...
Men vi vet inte riktigt för när man inte påminde honom om de onda haltade han inte,men om man frågade så haltade han men sa att det var bättre??!
Han är hos dagmamman nu i allefall,hon ringer om det är något.
Där behöver man aldrig oroa sig för vi har verkligen en toppen dagmamma!Och Jonathan trivs som fisken i vattnet,skönt!!

Nathalie tultar runt med sin vagn & blir så arg när den inte går att svänga!:)Sötfia <3

Barnen har gympa&simskola idag...
Ska hämta Julia vid tolv & tim ett och sen Jonathan vid två....

Först ska vi plocka i&ur diskmaskinen...
Plocka upp efter morgonens bestyr..Och så skall jag dammsuga&skura av lite snabbt....Sen ska vi ha i oss lite lunch innan det är dags att hämta Sessan i skolan!

Undrar om det finns Julklapps papper att köpa ännu?Jag har ju en del julklappar jag gärna skulle vilja slå in,är så duktig som börjar med detta redan nu:)

Vi vet vad Jonathan ska få i present nu när han fyller år...Jag hittade den igår...En fyrhjuling:D
Vi såg en pojke härom morgonen åka på en sån & Jonathan vart eld&lågor....Sen fick jag syn på den igår när jag var med Svärmor...Kostade inte så farligt mycket heller....De är så roligt nu för han ser verkligen fram emot sin födelsedag! Berättar vad han vill ha &så...Ballonger,tårta,bullar,dricka,godis m.m.....
Söta fina Kille....Hans födelsedag påminner mig alltid om hans start i livet & hur skört livet är....
Att de faktiskt inte är självklart att han finns här hos oss idag...
Kalaset ska vi ha på söndagen så då får han småpaketen som vi redan köpt & sen får han de stora paketet på Måndagen när han fyller.

Nu måste jag sätta fart här annars hinner jag ingenting:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: