2010-09-08
 16:27:37

Jag lever ;)

Och mår bättre än förväntat!
Faktiskt precis som vanligt,men nu skall jag även så småningom börja må ännu bättre:)

A har varit med barnen när jag var borta,lämnat i skolan,lekt etc.Ja,allt de jag gör varje dag förutom lämningen i skolan då:)

Nu ska middagen snart påbörjas
Våra fina grannar grillar,och lukten får det att vattnas i munnen...kanske skulle vi göra detsamma?
Eller så gör vi ugnstekt kyckling med ris,sås & broccoli...De får nog bli det tror jag!

Imorgon är de nån springsak i skolan i förmån för Barncancerfonden & simskola...
Jonathan har knytte..blivit en stor kille nu!

Och jag ska uträtta ytterligare några ärenden,var inte riktigt läge för det idag kände jag!

Ska hänga en maskin tvätt också...
Kanske skulle sätta igång då...ikväll blir de tidig kväll,man har inte riktigt krafterna som man brukar...men de är ju övergående....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: