2010-09-10
 22:16:49

Hoppsan :)

det vart ingen tingeling film idag,gick bättre saker på Tv`n tyckte barnen & heller inga grönsakstavar med dipp för de föråt sig på grönsaker när vi åt Tacos :D

Blev popcorn&barnkanalen men lika glada var dom för det:)

Tim har gjort debut i sin första tjuvplingning eller säger man busringning?
Inte så vidare bra på det,för han&kompisar sätt var att ringa på & säga hej & sen springa därifrån(??!!)
De hade inte blivit arga förutom hårdrockar gruppen ett par portar bort som tydligen att slängt ut sig ett par fina ord...Julia hade tydligen svarat med "Om man säger fula ord får man peppar i munnen,de säger N&S mamma!!!"

Haha duktig tjej!!
Kan inte tycka att de är såå farligt med sådana bustreck,man vet ju själv hur roligt det var när man var liten,jag fick säga till & svälja skratt&leendet....två skamsna barn fick jag dock!!

Tre av fyra barn sover...vår stora kille har ju som sagt svårt att komma till ro 6 de är många vändor upp&ner..törstig,kissnödig,saker att berätta,för mörkt,för mycket ljud....
Till slut somnar han i någon konstig ställning så de ser ut som han skall få nackspärr eller gå ur led...

Julia gick & la sig utan ett ljud,helt plötsligt sov hon?märklig unge de där,aldrig något bråk när hon ska sova...
Fast skönt då vi har grabbarna grus som inte är särskilt intresserade av det!!
Nathalie är ju en klocka nu & sover hela nätter men de är ju efter att jag slutade amma....


Fick tvättstuga imorgon VI MÅSTE KÖPA EN TORKTUMLARE SNARAST....hände en olycka i en av barnens sängar inatt så täcken etc måste tvättas...
Nu har jag även gjort kväll här,allt undanplockat & städat...Att vara pedant är ingen lek;)Men som tur är storstädar jag inte 2-3 ggr i veckan längre,bara en gång sen gör man de vardagliga,dammsuger,torkar ytor,plockar leksaker etc,plockar i&ur diskmaskin & städar toalett/badrum...de är något som jag verkligen avskyr...badrum/toaletter som inte är rena USch!!!

Nu ska jag nog sussa kudde,mitt morgonhumör är inte att leka med ;)
A har hittat en metod,kaffe&välling på sängen :D....Mitt hjärta!!!

Tack för att du finns,jag älskar dig!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: